قیمت لوله پلی اتیلن

ساخت وبلاگ

آخرین مطالب

امکانات وب

 

لوله پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن جهت انتقال سیالات بیشتر با ماهیت مایع و در برخی مواقع جهت انتقال خطوط گاز به کار می روند. لوله های پلی اتیلن محفظه هایی تو خالی هستند که بسته به نوع فشار سیال ورودی و مقدار دبی آن دارای ابعاد و فشارهایی متناسب با نیاز پروژه تولید می گردند، که از استحکام بالایی در مقایسه با انواع مشابه خود دارند.

لوله های پلی اتیلن در مقوله آبرسانی کشاورزی گازرسانی و در برخی موارد جهت کاورینگ خطوط فیبر نوری و زهکشی مورد استفاده قرار می گیرند. لوله های پلی اتیلن در فشارها یا اتمسفرهای تعریف شده تحت عنوان های 4 تا 25 اتمسفر در شاخه های 6 و 12 متری یا به صورت کلاف های 100 و 200 و 400 متری تولید می گردند.

 

دلایل محبوبیت لوله های پلی اتیلن

لوله‌ پلی اتیلن به دلیل مزایای بی‌شماری که دارد کاربرد زیادی هم دارد و هر روز شاهد ایجاد کاربردی جدید برای این نوع از لوله ها می‌باشیم. این کاربردها غالبا خلاقانه و منحصر بفرد می‌باشد و در بسیاری ازجاها این لوله جایگزینی برای دیگر انواع لوله‌ها شده است.

لوله‌ پلی اتیلن (چگالی بالا HDPE) در حوزه وسیعی از خطوط لوله شهری ، صنعتی ، دریایی ، حفاری و کشاورزی به کار می‌روند . کاربرد لوله پلی اتیلنی در موقعیت‌هایی چون سطح زمین ، حالت مدفون ، شناور و سطوح زیر دریا آزمایش و به اثبات رسیده است . لوله پلی اتیلن قابلیت انتقال آب آشامیدنی ، فاضلاب ، موادشیمیایی ، دوغاب ، و پسماندهای خطرناک و گازهای فشرده را دارند.

 

کاربردهای لوله پلی اتیلن

شبكه های آبرسانی شهری و روستایی

شبكه های گاز رسانی

فاضلاب شهری و صنعتی

کاورینگ کابل و فیبر نوری

آتشنشانی و اطفاء حریق

انتقال آب دریا و دیگر آبهای شور

انتقال محصولات نفتی

خطوط سیالات در فرآیندهای کارخانجات

خطوط آب سرد برای واحدهای صنعتی

خطوط اصلی پرفشار

لوله پلی اتیلن در کشاورزی

خطوط اصلی پرفشار

 

تولید کننده لوله پلی اتیلن

کارخانه تولید لوله پلی اتیلن در جهت نوسازی ماشين آلات خود باید خطوط تولید خود از جمله خط تولید لوله پلی اتیلن را به سیيستم كنترلی ابعاد و وزن Gravimetric & Ultrasonic مجهز کند. آزمایشگاه کنترل کیفیت جز مهمترین بخش‌های کارخانه جات تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن می باشد.

آزمایشگاه باید دارای گواهینامه NACI 17025 باشد و همینطور تجهیزات آزمایشگاهی باید همیشه مورد بازنگری قرار گیرند و کالیبره باشد.

آزمایشگاه کارخانه تولید لوله پلی اتیلن وظیفه بررسی مواد اولیه، فرایند حین تولید و چک نمودن محصول نهایی را بر عهده دارد که این سه مرحله مستقیما بر کیفیت محصول نهایی و کارکرد لوله های پلی اتیلن اثر گذار است.

 

تولید کننده لوله پلی اتیلن باید موارد زیر را سرلوحه کار خود قرار دهد:

تولید کننده محصولات خود را بر اساس نياز مشتريان طراحی و عرضه نماید و با پذیرش نظرات در تلاش برای ارتقا کمی، کیفی محصولات خود باشد.

تولید کننده خود را متعهد به داشتن بالاترين استاندارد های كيفی موجود در ارائه خدمات به مشتريان بداند.

تولید کننده موفقيت خود را در توسعه پايدار و حفظ محيط زيست دانسته و محافظت از محیط زیست را همواره برای خود ارزش بداند.

 

قیمت لوله پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن نسبت به میران موادی که در تولید لوله مورد استفاده قرار می گیرد، تعیین می شود قیمت موادی که در تولید لوله پلی اتیلن pe80, pe63, pe40 و pe100 وجود دارد نسبت به یکدیگر متفاوت است

خلوص مواد منظور میزان ترکیب مواد اولیه با مواد ضایعاتی می باشد که مواد اولیه ضایعاتی از آسیاب کردن لوله های پلی اتیلن مصرف شده ساخته میشوند. لوله هایی که با مواد ضایعاتی مثل گرانول یا کامپاند ساخته میشوند کاربردهای خاص خود را دارند. مثلا” برای غلاف کابل های برق یا فیبر نوری استفاده میشوند.

اما برای کاربردهای حساس و تحت فشار و یا پروژه ای که جوش پلی اتیلنی در آن نیاز هست باید از لوله های با کیفیت بالا استفاده کرد. اغلب تولید کنندگان لوله تحت فشار از ضایعات خط تولید خودشان در لوله های تولیدی خود استفاده میکنند.

لوله‌ های تولیدی در شرکت ناب زیست یکی از باکیفیت‌ترین نوع این لوله‌ها در سطح بین‌المللی است. در خرید لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن مواد اولیه مصرفی, تجهیزات کارخانه تولید کننده، اعتبار و شهرت کارخانه باید مورد توجه قرار گیرد.

 

مشخصات لوله پلی اتیلن

وزن پایین

مقاوم در برابر ضربه

انعطاف پذیری

اتصالات متنوع پلی اتیلنی

اتصال پذیری راحت

مقاوم در برابر سایش

مقاوم در برابر مواد شیمیایی

 

کارخانه لوله پلی اتیلن

کارخانه ناب زیست با سابقه درخشان در تولید انواع لوله های پلی اتیلنی، امروزه توانسته در سایه همت و تلاش متخصصین ایرانی شرکتی کاملاً شناخته شده را در این صنعت در کشور کسب نماید. ناب زیست به عنوان واحد نمونه در بین دیگر تولید کنندگان، به طور متوالی در سالهای فعالیت و تولید توانسته رتبه ی A را در تولیدات خود و رضایت از سازمان جهاد کشاورزی را جلب نماید.

گروه تولیدی ناب زیست همواره خود را متعهد به رعایت اصل کیفیت در ارائه محصولی با مشخصات و کیفیت ویژه دانسته که با رعایت حقوق مصرف کنندگان طی سالها فعالیت موجب جلب اعتماد و اطمینان مشتریان شده است.

قیمت لوله پلی اتیلن...
ما را در سایت قیمت لوله پلی اتیلن دنبال می کنید

برچسب : لوله پلی اتیلن,کارخانه لوله پلی اتیلن,تولید کننده لوله پلی اتیلن,قیمت لوله پلی اتیلن, نویسنده : ناب زیست pepipenaabzistt بازدید : 108 تاريخ : چهارشنبه 3 دی 1399 ساعت: 21:31